Bizim Hikaye 50. Bölüm 2. Fragmanı

გაზიარება
ჩაშენება
  • გამოქვეყნდა 4 დეკ 2018-ში
  • Bizim Hikaye HD izle!
    Bizim Hikaye 50. Bölüm 2. Fragmanı yayında hemen izle!
    Bizim Hikaye: www.fox.com.tr/Bizim-Hikaye
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    FOX’a abone olmak için: bit.ly/2NKwZ8n
    FOX Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/FOXtelevizyonu
    FOX Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/FOXTurkiye
    FOX Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/FOXTurkiye/
    Anneleri terk edip gittiğinden beri 5 küçük kardeşine bakan Filiz, alkolik babaları Fikri’ye rağmen ailesine sahip çıkar ve şikayet etmeden hayata sıkı sıkı tutunur. Filiz gibi kardeşleri de asla kasvete kapılmayan, başlarının çaresine bakmayı öğrenmiş, güçlü ve dik duran çocuklardır; Filiz’in bir küçüğü üstün zekalı Rahmet, onun bir küçüğü, şimdiden zorlu bir yasak aşk yaşayan Hikmet, onun bir küçüğü vicdanlı ve duygusal Kiraz, onun küçüğü Fikret ve en küçükleri 1.5 yaşındaki İsmet.
    Filiz bütün hayatını kardeşlerine adamış, en yakın arkadaşı ve komşusu Tülay’la dertleşen, günü birlik işlerden para kazanmaya çalışan, sorumlulukları kendinden büyük bir genç kızken birden hayatına yakışıklı ve karizmatik Barış girer. Bir anda çıkıp gelen bu esrarengiz genç adam, hem Filiz’in kalbini kazanıp hem de ailenin bir parçası olabilmek için elinden geleni yapacaktır.

    Filiz’e ilk gördüğü anda aşık olan Barış onu etkileyebilmek için çabalarken, Filiz zorlu hayatında aşka yer olmadığını düşünür ve Barış’a karşı hissettiklerini inkar etmeye çalışır. Senelerdir Filiz’e aşık olan polis Memuru Cengiz’in korumacı tavrı da eklenince işler Barış’ın sandığı kadar kolay ilerlemez. Üstüne üstlük Barış’ın gizlediği kimliği ve esrarengiz yaşantısı da ilişkileri için bir tehlike oluşturur.
    Hayatını sadece içmeye ve kolay yoldan para kazanmaya adamış babaları Fikri’ye rağmen birbirlerine tutunup mutlu olmaya çalışan 6 kardeş ve Filiz’e aşık Barış’ın kesişen yolları herkesi yeni hikayelere götürecektir.
    Bizim Hikaye Perşembe 20.00’de FOX’ta!
    YAPIM: MED YAPIM
    YÖNETMEN: KORAY KERİMOĞLU
    SENARYO: BANU KİREMİTÇİ BOZKURT - EBRU KOCAOĞLU - VERDA PARS
    Oyuncular:
    Filiz: Hazal Kaya
    Barış: Burak Deniz
    Fikri: Reha Özcan
    Rahmet: Yağız Can Konyalı
    Hikmet: Nejat Uygur
    Kiraz: Zeynep Selimoğlu
    Fikret: Alp Akar
    İsmet: Ömer Sevgi
    Bizi sosyal medyadan takip edin:
    Bizim Hikaye Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/bizimhikayeresmi
    Bizim Hikaye Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/bizimhikayedizi
    Bizim Hikaye Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/bizimhikayedizi
  • შოუბიზნესიშოუბიზნესი

კომენტარები • 441

  • Ah Mtn
    Ah Mtn დღის წინ

    FILIZ BARIS🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Ah Mtn
    Ah Mtn დღის წინ

    BARIS VE FILIZE BAYILIYPRUM😍🥰
    NIHAL VE DENIZDEN NEFRET EDIYORUM DIZIDE GEBERSEYDILER🤬

  • Beyaz Pursuk
    Beyaz Pursuk დღის წინ

    Filiz seni tanıyamıyorum barışla tekrar berabersin haaa çok ayıp gerçekten ben olsam orada güzelim avukat varken ...

  • Dgwar Kobani
    Dgwar Kobani 2 დღის წინ

    marhabab

  • Bilal Demir
    Bilal Demir 3 დღის წინ +1

    Deydimi abla Deydimi ?

  • Bariş Filiz
    Bariş Filiz 3 დღის წინ +1

    Baris 😍😍😍😍😍filiz sevenler👍🏼

  • Azad Dogan
    Azad Dogan 3 დღის წინ

    Ya bu işe yaramaz nihali çikarin filimden barışlan filiz mutlu olsunlar

  • Zeyno_38 papatya
    Zeyno_38 papatya 3 დღის წინ

    Avkatlara bakin be bunlar madalyayi hakettiler bence bunlara madalya takin insan kime güvenecani sasirir yuh artik diyorum

  • Meltem Yasar
    Meltem Yasar 3 დღის წინ

    Selim nasıl yapar böyle birşeyi inanmıyorum

  • ERVA ULUKAN
    ERVA ULUKAN 4 დღის წინ +1

    Pislik selim diyenler +1

  • Altun Kirac
    Altun Kirac 4 დღის წინ

    Sanki mecbur nihali sevmeye nihal onların hayatını altüst etmeyi biliyorsa düzeltmesinide bilmeli iyice saçmalaşti 🤤😤😖😠😠😠

  • Aynur Aslan
    Aynur Aslan 4 დღის წინ +1

    Selim yapmaz 🤔

  • Edith Rodriguez
    Edith Rodriguez 4 დღის წინ

    Otra vez con lo mismo ... Aburrido ya no saben que inventar terminen la historia

  • Yusuf Akgün
    Yusuf Akgün 4 დღის წინ

    Resmen Türk hukuk sistemine aykırı bir video nerde bu RTÜK ? Ne demek bir savcının, bir avukatın kumpas kurarak bir suçsuz insanı suçlu durumuna düşürmesi, böyle bir şey Türk hukuk ve adalet sisteminde olamaz, olması dahi düşünülemez

  • nazlı Özdemir
    nazlı Özdemir 4 დღის წინ

    artık izlemiycem yaa nihal haddini açtı

  • FƏRQANƏ ƏLİYEVA
    FƏRQANƏ ƏLİYEVA 4 დღის წინ +1

    Su avukat bozuntusunuda Beni affete gonderin tekraarr..

  • FƏRQANƏ ƏLİYEVA
    FƏRQANƏ ƏLİYEVA 4 დღის წინ +1

    Geber Nihal cadisi her dizide bir cadi olmak zorundami

  • nazli Kuşbey
    nazli Kuşbey 4 დღის წინ +1

    Barış♡Filiz
    Cemil♡çiçek
    selim♡nihal
    Rahmet♡deniz
    Hikmet♡zeynep
    Yakışan çiftler

  • Oğuzhan Cintosun
    Oğuzhan Cintosun 4 დღის წინ

    Ne boku yiyonuz anlamadım izlemiycem artık başka film bakarım daha iyi izlenmez artık bu ne lan

  • Aydın Abdullayev
    Aydın Abdullayev 4 დღის წინ +1

    Bu nihali öldürcem ya

  • Selver Demir
    Selver Demir 5 დღის წინ

    Selim yapmaz bunu öyle pislik birisi değil o

  • Hadi Öğrenelim!
    Hadi Öğrenelim! 5 დღის წინ

    bence bu selim bir şeyler yapacak. o kadar da kötülük yapmaz diye düşünüyorum

  • Ibocan 07
    Ibocan 07 5 დღის წინ +1

    Hülya dan bu mu geldi be

  • süper Oyuncu
    süper Oyuncu 5 დღის წინ

    nihal sıra sana gelecek görceksin sen böyle yaptıkca cezını alacaksın

  • aysun memisoglu
    aysun memisoglu 5 დღის წინ

    Barış kadar mal biri görmedim

  • Saule Taluoeva
    Saule Taluoeva 5 დღის წინ

    Mutlu bir bölüm geçirelim yaa❤❤

  • Aras Kararecepoğlu 34
    Aras Kararecepoğlu 34 5 დღის წინ

    Dizinin ömrünü bitirdiniz yani komedi kalmadıki hiç vallaha böyle şeyler devam ederse herkez takipten cikacak 1 milyon aboneyken 50.000 olacaksınız yani!

  • Evin Dogan
    Evin Dogan 5 დღის წინ

    Selim'i iyi sanmıştım nihal desen en baştan kötüydü de Selime ne oluyor hayırdır

  • Ahmet Alma
    Ahmet Alma 5 დღის წინ

    Sıçtınız içine

  • Arda Reis07
    Arda Reis07 5 დღის წინ

    Piç nihal oç nihal amck nihal

  • Dilay Özdemir
    Dilay Özdemir 5 დღის წინ

    Nihal ben seni 50 yıl hapse attırmassam ne olayım

  • Umut Fener
    Umut Fener 5 დღის წინ +1

    ben av.selim'i tanıyosam filiz'in hayatını kurtarır o kadar da öküz değildir bu karı embesil bi psikopat

  • Irmak Başar
    Irmak Başar 5 დღის წინ

    Nihal bok 💩💩💩💩💩💩💩💩💩👍

  • Irmak Başar
    Irmak Başar 5 დღის წინ

    Nihal boksa like atın 💩👍

  • Irmak Başar
    Irmak Başar 5 დღის წინ

    Ama böyle yammasaydınız gericem şimdi saçını baßını yorucam yaaaa bunu düşünenin varya 😡😡👺👺👺 nihal boktur💩👍

  • Baran Aksın
    Baran Aksın 5 დღის წინ

    Yaw içimdende nihali sikmek geliyi ha

  • Nihat Kayaa
    Nihat Kayaa 5 დღის წინ

    Nefret ediorum Nihal dan

  • BEGÜM BEGÜM
    BEGÜM BEGÜM 5 დღის წინ +1

    Bence Selim kiyamayacak Filiz'e ve yapmayacak kötülük!!

  • SERPİL EKER
    SERPİL EKER 5 დღის წინ

    Deniz le nihal serefsizleri rahat birakin artik elibollar aq

  • Berk ve Muhteşem Ekibi bakar
    Berk ve Muhteşem Ekibi bakar 5 დღის წინ +1

    Her beğeni Nihal'e bir tokat bakalım Nihal kaç tokat yicek?

  • buse kartal
    buse kartal 5 დღის წინ

    O...pu nihal

  • Omar Gumbatov
    Omar Gumbatov 5 დღის წინ

    izmeye birakiyorum salak nihali izliycek halim yok dizinin tadini kacirdiniz

  • Nursen Baran
    Nursen Baran 5 დღის წინ +1

    Süpersiniz selim aferim filiz ve barıs hak etti hapise girmeyi giciklastilar artik ...

  • Aqșin Abdullayev
    Aqșin Abdullayev 5 დღის წინ

    Olm bi girin laa barış filiizi bi yata atmadı aq.

  • Nurcan Nurcan
    Nurcan Nurcan 5 დღის წინ

    Bunlarda iyice saçmalamaya başladılar

  • Semih oyunda
    Semih oyunda 5 დღის წინ

    Şu nihale gıcık gitigim kadar bjk gıcık gitmiyorum ya

  • alptuğ demir
    alptuğ demir 5 დღის წინ

    YUH *** BU KADARDA DEĞİL YANİ SAÇMALADINIZ HE

  • Furkan Oyunda
    Furkan Oyunda 5 დღის წინ

    ben bidaha izlemıyorum boyle olursaaaaaaa

  • NuRa MemmedLi
    NuRa MemmedLi 5 დღის წინ

    🤔

  • Burçin Dikme
    Burçin Dikme 5 დღის წინ

    Selim yapması n bence

  • Filiz Elibol
    Filiz Elibol 5 დღის წინ

    Yeter artık

  • Thê mêrýêm
    Thê mêrýêm 5 დღის წინ

    Selim yapmaz bence nihali kendi kazdığı suya düşürücek bence şu nihal cadisi bı yerinde Dursun aq

  • aynur aynur
    aynur aynur 5 დღის წინ

    Ya yeter artık şu bölümleri ard arda koyun bakalım bu ne ya

  • Rauf Binnetov
    Rauf Binnetov 5 დღის წინ

    Avukat Selim biraz vicdanin varsa bu savciyla kirli isbirligi yapmakdan vazgec

  • Zula Gamer
    Zula Gamer 5 დღის წინ +1

    Adamsınnnnnnnnnnn

  • Zeynep sena aslan aktaş
    Zeynep sena aslan aktaş 5 დღის წინ

    Ya bu kız harbi geri zekalı barış tan ağzın daha ne kadar yanacak neymiş efendim aşıkmış o aşkın şimdi seni kurtarsın hoş kendine hayrı yok ya neyse......

  • HRG-HRG OYUN
    HRG-HRG OYUN 5 დღის წინ

    Entrika üstüne Entrika ne filim

  • Yuvarlak Dunya
    Yuvarlak Dunya 5 დღის წინ

    Masallar bile daha gercekci. Filiz ne zaman 20 yillik ceza alacak kadar suc isledi ki? Yani bir iki filim var artik zevkle izlediyim insAllah onlari da bozmazlar. Onceden turk dizileri boyle degildi. Simdi cok cabuk sıkıliyoruz dizilerden. Bolumlerin uzamasi icin bir seyler bulmaya calisiyorlar sacma sapan seyler cikariyorlar ortaya. Mutlu mesut birlikde bir aile vardi fakirdiler zorluklarin ustesinden geliyorlardi ask vardi... simdi ne var? Ask dolu siradan bolumler olsaydi daha cok memnun olurduk biz izleyiciler eminim.

  • Наргиз Вейсалова
    Наргиз Вейсалова 5 დღის წინ +1

    bence Selim (mahkeme suratli) Filizin hapse girmesini istemiyo.

  • YASİN EKBİÇ
    YASİN EKBİÇ 5 დღის წინ +2

    Selim dayanamıyıp hrşeyi bırakıp gidecek nihalinde planı suya düşecek diyenler

  • Hasan Sibel
    Hasan Sibel 5 დღის წინ

    Selim avukat Nihal de savcı ama adalete bak iftira miftirali

  • nicole green
    nicole green 5 დღის წინ

    avukatada yazıklar olsun...kişiliksiz bir adammış...nihalde tam bir şeytann bu kadınla kım evlenir kii...

  • Hemide Yk ismail Yk
    Hemide Yk ismail Yk 5 დღის წინ +2

    Geber Nihal😡👊

  • blue heaven
    blue heaven 5 დღის წინ

    Selimi adam sanmistim sumsuk cikti insallah yanilmisimdir, Filize iftira oldugunu bile bile suc aticak kadar alcak biri degil bence ama gorucez.

  • Zeyno_38 papatya
    Zeyno_38 papatya 5 დღის წინ

    Cok beklersiniz ask dizinin tadini kacirana kadar ugrasirlar sonrada reyting almiyor derler

  • Tamer Karatepe
    Tamer Karatepe 5 დღის წინ

    Cok sacma bi hal Aldi bu dizi

  • Paranoid Android
    Paranoid Android 5 დღის წინ +1

    Selim ve Nihal sevgili olsunlar 😂

  • Satu Ozgur
    Satu Ozgur 5 დღის წინ

    Yetti şu Nihal de haaa

  • Nicat Mammadov
    Nicat Mammadov 5 დღის წინ

    boka sardınız

  • Anisia Seredenco
    Anisia Seredenco 5 დღის წინ

    RahDen yok mu? 😭😭😭

  • hayel su
    hayel su 5 დღის წინ +1

    Bencede selim nihalle evlenme karşılığında onu kurtaracak bir ihtimal

  • Sümbül Ağa
    Sümbül Ağa 5 დღის წინ

    Mide bulandırıcı

  • İsa Beke
    İsa Beke 5 დღის წინ

    Nihal Selim'e aşık olsun diyenler👍

  • züleyha yaman
    züleyha yaman 5 დღის წინ

    Filiz gül artık

  • Ismail Ismail
    Ismail Ismail 5 დღის წინ

    Salak Nihal cocugun iyilesti....avukat bekar.... firsatlari degerlendir...kendi dalindan iyi bir bekar adam var karsinda

  • oktayserçe
    oktayserçe 5 დღის წინ

    Sicmayin dizinin içine barış filizle evlensin herkesin işi yoluna girsin bak ozaman izlenme ne hale geliyor bırakın artık barışı filizi

  • F. T 38
    F. T 38 5 დღის წინ

    Bence nihal tam dogrusunu yapti. Ohh olsun o gerizekalilara. Birisinin hasta cocugu var, her an öle bilir ama adam kiz pesinde, öbür salak bilior ne mal oldunu adamin, neler yasadini, adamin hasta cocugu oldunu ve o cocuk babasina ihtiyaci oldunu ama bunlar o ikisinin umrundami? Yok. Ask varken hayatin gercekleri kime ne? Iyi ettin Nihal ikiside belasini buldu. Barisada birsey yapsin.
    Belki Filiz Selime geri dönerse ortalik düzele bilir ama Nihala karsi, bi savciya karsi ellinden birsey gelmez zanediyorum.

    • mimi maa
      mimi maa 5 დღის წინ

      +F. T 38 ama barış filiz'i hapisten çıkarmak için evlendi, yani gerçek bir evlilik değildi o yüzden boşanıyor şimdi ve filize dönüyor.
      Zaten Nihal barişa şantaj yaptı onunla evlenmek için, barış onu sevmediğini biliyordu.

    • F. T 38
      F. T 38 5 დღის წინ

      +mimi maa daha yeni ilesti. Baris kendide dedi cocuk hemen kosmamasi yorulmamasi lazim. Benim sinir oldum sey, yada daha dogrusu cok basit gelen sorun su: ikisininde cok büyük sorumluluklari var. Birisi hasta bir cocuk öbürüde bi büyük aile. Yani bukadar sorumluluk varken, bide öyle bi gecmis varken nasilda bu ikisi herseyi unutup yine beraber oluyor. Ask tamam anladik ama biyerde insan birazcik mantikli davranmasi lazim. Baris tamam anladik o biraz daha cocuk akili ama filiz? Pek yakistiramadim ve dizi baya uyduruk oldu. Nihalin partini iyi yapmislar cünkü hemen hemen her kadin ve savci olarak öyle imkanlarla aynisini yapardi.

    • mimi maa
      mimi maa 5 დღის წინ

      Ama çocuk iyileşti zaten

  • ışıl ışık fan
    ışıl ışık fan 5 დღის წინ

    Bu nihal tam bir cadı

  • Damla Can Fan
    Damla Can Fan 5 დღის წინ

    Selim yapma

  • Kadir Güneş
    Kadir Güneş 5 დღის წინ

    Bok gibi

  • Sude Nur KORKMAZ
    Sude Nur KORKMAZ 5 დღის წინ

    Selim bir zamanlar gerçekten Filiz'i sevdiysen bunu yapma lütfen ☹️

  • MustafaTM
    MustafaTM 5 დღის წინ

    oc nihal

  • Meral Birlik
    Meral Birlik 5 დღის წინ

    Aman simdide filiz yine hapse girer alisilmis turk dizisi yads tam tersi olur

  • LutRos FirstBlood
    LutRos FirstBlood 5 დღის წინ

    Bıktık artık şu nihal'in kurnazlıklarından Biz Ne Barış - Nihal Aşkı istiyoruz nede Selim - Filiz aşkı . BİZ BARIŞ - FİLİZ AŞKI İSTİYORUZ. +1

  • Ziya Haci
    Ziya Haci 5 დღის წინ

    Bakin gorun simdi de Selimle evlenmesi sartiyla Filizi uzak tutacaklar Barisdan. But never bee..

  • Nurcan Aren
    Nurcan Aren 5 დღის წინ

    Hayir filiz girmesin hapise

  • elif saygın
    elif saygın 5 დღის წინ +2

    Selim nihal'den daha merhametli, bence o yüzden böyle bir şey yapacağını sanmıyorum .......(Nihale gıcık oldum yaaaa)!!!!!!!!!!

  • Aygun Feyziyeva
    Aygun Feyziyeva 5 დღის წინ

    Zaten adi ustunde bir dizi. Sacmalamasalar ve benim dedigim gibi yapsalardi, dizi olmazdi. Ben shahsen barishin yerine olsam, Nihala soylerdim ki, men cocuguma babalik yaparim zaten sen Filizi cikarsan da cikarmasam da. Benden evlenmek isteme derdim, ben babaligimi zaten yapicam. Guya ki, cocuk anne babasini ayri gorursen uzulurmus. Ne sacma, O cocuk zaten doguldugunda babasini gormuyor, anne ve babasinin ayri oldugunu, babasinin annesini terketdigini biliyor. Zaten uzuldugu kadar uzulmush, Uluzmesi shimdiyemi kalmishti, cox sacma ya

  • •BlooD• Block Strike
    •BlooD• Block Strike 5 დღის წინ

    vayy orr***** c***** yaw xD

  • Ebubekir Öztürk
    Ebubekir Öztürk 5 დღის წინ

    Bende beter orospu cocuklari varmis 😂😂😂

  • Barış Aktan
    Barış Aktan 5 დღის წინ +1

    Nihal Bırak Peşimi Bırak Filize De Bulaşma Artık Yeter Rahat Bırak Bizi

  • İlker vee ilknurr Gültekin
    İlker vee ilknurr Gültekin 5 დღის წინ

    Gerizekalı nihal

  • The Zero
    The Zero 5 დღის წინ

    diziden aşk bekliyoruz adliyeden çıkamıyoruz amk

  • Esraa61 K
    Esraa61 K 5 დღის წინ

    Türkiye’de bürokrasi ne zaman dolandırıcılık icin en az 20 yıl vermiş

  • Umut Aydoğmuş
    Umut Aydoğmuş 5 დღის წინ

    feridun çölgeçen bu adam eski türk sineması döndü ve yeşilçamın oyunculu serbest bıraktı

  • YusuFC NEFES
    YusuFC NEFES 5 დღის წინ

    dizi kafayı yedi valla

  • Musician Musician
    Musician Musician 5 დღის წინ

    bazen melisa gibi bi kız gelir RahDen olur efsanesi olur başrol senaryosu vız gelir tırıs gider sen istersin hep RahDen olsun fragman gelir hep barfi sinirlerin altüst olur.

  • sinem ülker
    sinem ülker 5 დღის წინ

    Eğer bu olay Nihalin ayağina dolanmaz da Filiz yada Barış zarar görürse burdan şunu çıkartabiliriz . Hakimler savcılar kendi çıkarları ıcın masum bir insanın hayatını karartabiliyorlar😏 Bu bir dizi demeyin sakin. Birazda gercekci olmak lazım

  • Şerife Yavuz
    Şerife Yavuz 5 დღის წინ

    bay bay filiz

  • Ilham Rozyyew
    Ilham Rozyyew 5 დღის წინ

    Barişla Filize artik rahat bi gün yokmu